Izvietotas pacientu apmierinātības mērīšanas sistēmas

208 DSC01797

Lai uzlabotu pacientu apkalpošanas un veselības aprūpes pakalpojumu kvaliāti, Liepājas Reģionālās slimnīcas Konsultatīvajā nodaļā izvietotas klientu un pacientu apmierinātības mērīšanas sistēmas/balsotāji, kas pagaidām darbosies testa režīmā. Minētās sistēmas/balsotāji izvietotas 4 vietās.

 

 

Trīs mazākas klientu un pacientu apmierinātības mērīšanas sistēmas izvietotas pie Konsultatīvās nodaļas reģistratorēm, pacientiem un klientiem pieejamā vietā. Šeit pacienti un klienti aicināti sniegt savu vērtējumu par Konsultatīvās nodaļas klientu apkalpošanas speciālistu (reģistratoru) sniegto apkalpošanas kvalitāti.

 

Savukārt lielāks balsošanas stends (statīvs) izvietots pie rindu sistēmas numuriņu izdrukas paneļa. Šajā klientu apmierinātības mērīšanas stendā pacienti un klienti, aizejot vai izrakstoties no slimnīcas, aicināti sniegt savu vērtējumu par slimnīcā saņemto veselības aprūpes pakalpojumu kvalitāti.


Kā strādā klientu apmierinātības mērīšanas sistēma?

Klients atbild uz uzdoto jautājumu, nospiežot izvēlēto pogu.

Slimnīca saņem rezultātus par izdarītajām izvēlēm, lai izvērtētu nepieciešamību pilnveidot pakalpojumu kvalitāti.

apm mer

 

 

 

Indra Grase

 

sabiedrisko attiecību speciāliste